Local Marketing leidt tot meer nieuwe lokale (en regionale) klanten.
Local Marketing in The Hague
Denk aan Local Seo Diensten en Local Winkel Marketing
Wij bieden o.a. Local Seo Diensten voor allerlei lokale winkels in The Hague
Wij leveren Local Marketing in o.a. Wassenaar, Rijswijk, Nootdorp, Delft, Honselersdijk, Monster, Pijnacker, Delfgauw, Ter Heijde, Naaldwijk en 6500 andere steden en dorpen in Nederland.
OVER ONS
Weet dat local website marketing positief zorgt voor het krijgen van meer klanten in The Hague
Wij garanderen succesvolle local website marketing hulp en kennis van local SEO diensten consultants.
Organische zoekresultaten
Organische zoekresultaten dragen erg bij de lokale zoekmachine optimalisatie, dit kan door in nieuwe content lokale zoekwoorden te plaatsen. Hoe meer organische vermeldingen je op de lokale topposities des te groter de kans aanwezig is om nieuwe afnemers naar jouw webpagina te leiden. Het is belangrijk dat je relevante zoekwoorden in je lokale content verwerkt om zo organische zoekresultaten te verkrijgen. Lokale content zorgt voor een flinke groei aan je lokale zoekresultaten. Neem een relevant keyword voor een lokaal sushi restaurant “Sushi restaurant Amersfoort” als voorbeeld. Zodra je hier lokale resultaten op begint te krijgen kan je vervolgens je lokale SEO optimaliseren door een focus te leggen op “Restaurant Amersfoort”. Dit is een meer algemeen zoekwoord, maar levert een hoop meer resultaten op. Tevens is het verstandig om lokale links naar je webpagina toe te leiden en probeer samenwerkingen op te zetten met een ander lokaal bedrijf. Lokale links verbeteren je lokale vindbaarheid.
Voor wie in The Hague is lokale SEO geschikt?
Lokale SEO is een uitermate geschikte mogelijkheid om je lokale vindbaarheid te optimaliseren. Als je hoger wilt ranken in Google, is het zeker verstandig om je in te lezen in lokale SEO. Maar voor wie is lokale SEO nou precies geschikt? Een antwoord hierop is eigenlijk eenvoudig gezegd: ‘elk bedrijf’. Vooral door de functionaliteiten van Google ‘Mijn Bedrijf’ is het heel erg belangrijk dat je je organisatie ook op deze manier verder optimaliseert. Wel is met lokale SEO voor fysieke winkels echt een uitvinding. Zodra je als fysieke winkel een goede SEO campagne op zet breid je je afnemersbestand per direct uit. Door met lokale SEO je online zichtbaarheid te vergroten krijg je ook meteen een ander type bezoekers op je webpagina.
Ook voor digitale organisaties is lokale SEO ontzettend belangrijk. Neem als voorbeeld een grafisch vormgever met geoptimaliseerde SEO in Haarlem. In de opstartfase krijg je super veel aanvragen van allemaal personen die in en rondom Haarlem op zoek zijn naar een grafisch vormgever. Dit resulteert in een vast afnemers bestand en voor je het doorhebt is iedereen uit Haarlem bekend met je dienstverlening. Het is dan belangrijk om je lokale SEO door te bouwen naar andere plaatsen. Wellicht eerst in de buurt en uiteindelijk zorg je dat je onder het zoekwoord ’grafisch ontwerper’ in heel Nederland in elke plaats waar je lokaal gevonden wilt worden ook écht daadwerkelijk wordt gevonden. Zodra hier sprake van is dan heb je lokale SEO uitstekend geoptimaliseerd.
Dit zie je uiteindelijk terug in alle nieuwe potentie rijke afnemers die je onderneming ontvangt.
Local Marketing is zeer geschikt voor alle o.a. lokale winkels. Eigenlijk voor iedere organisatie in The Hague voor wie lokale en regionale afnemers heel belangrijk zijn.
Denk aan kappers, loodgieters, tuinmannen, electriciëns, restaurants, boekhouders, broodjeszaken, en nog veel meer…
What we do
Local Marketing Services in The Hague
Kies de geschikte Doelgroep
Automatiseer Klantenwerving
Meer Naamsbekendheid
Local Marketing in The Hague provincie Zuid-Holland
Plaatsen rondom The Hague zijn bijvoorbeeld Wassenaar, Rijswijk, Nootdorp, Delft, Honselersdijk, Monster, Pijnacker, Delfgauw, Ter Heijde, Naaldwijk
HOE WIJ WERKEN
Wij garanderen succesvolle The Hague local website marketing hulp
De kracht van lokale SEO The Hague
Lokale SEO is een van de belangrijkste aspecten van digitale marketing. Als het correct wordt uitgevoerd, kan het meer potentiële klanten genereren en de omzet verhogen.
Het probleem is dat veel lokale bedrijven niet genoeg doen aan lokale SEO. Dit komt vaak omdat ze denken dat het te ingewikkeld, duur, of te technisch is. Lokale SEO is niet alleen over het optimaliseren van je site voor een specifieke locatie, het is ook het positioneren in een bepaald gebied. Zelfs als je niet gevestigd bent in de buurt van een bepaalde plaats is het nog mogelijk om je online vindbaarheid hier hoog te positioneren.
De kracht van lokale SEO: Ten eerste concurreer je alleen met lokale bedrijven. Als iemand zoekt op ‘lunch Amersfoort’, zal hij je restaurant tussen de zoekresultaten zien staan. Vervolgens kunnen potentiële klanten direct informatie opvragen van je bedrijf, bijvoorbeeld om te reserveren of telefonisch contact op te nemen voor eventuele vragen. Ook is Google Maps een enorm krachtige tool voor het verkrijgen van nieuwe klanten. Door een duidelijk en krachtig Google Maps profiel te hebben opgezet zien mensen heel gemakkelijk waar in dit geval je restaurant gevestigd is, wat de openingstijden zijn, het aantal reviews etc etc.
Google heeft verschillende tools ontwikkeld om lokale bedrijven te helpen beter online gevonden te worden. Deze omvatten onder andere Google Mijn Bedrijf, Google Maps en Google Analytics.
Hoe we helpen?
Welke Local Marketing resultaten realiseren we in The Hague?
Local Marketing leidt tot meer nieuwe lokale (en regionale) klanten.
Google Mijn bedrijf
Google Bedrijfspagina
De kracht van lokale SEO in zoekmachines
Google Mijn Bedrijf is een geweldig hulpmiddel voor elke kleine en middelgrote onderneming. Je kunt Google Mijn Bedrijf gebruiken om je bedrijfsgegevens direct op de kaart weer te geven. Als iemand naar je bedrijfsnaam zoekt, verschijnt de bijbehorende vermelding onmiddellijk. Dit is vooral handig als je bezoekers naar uw winkel of kantoor wilt krijgen. Om ervoor te zorgen dat mensen je locatie gemakkelijk kunnen vinden, is het verstandig om hier je bedrijfsadres, telefoonnummer, openingstijden en contactgegevens te delen. Ook is het verstandig om afbeeldingen, video’s, beoordelingen en ratings toevoegen. Verder kun je aangeven of je bezorgdiensten of speciale aanbiedingen aanbiedt.
Het belangrijkste aan Google Mijn Bedrijf is het feit dat het geïntegreerd is in AdWords (een andere dienst van Google). Daarom is het eenvoudig in te stellen en te onderhouden. Bovendien is het hele proces heel gemakkelijk in te stellen door middel van een overzichtelijke interface.
Google Bedrijfspagina Optimalisatie
Je kunt foto’s uploaden naar uw Google Mijn Bedrijf profiel. Het is echter het beste om zelf een aantal goede foto’s te maken. Een foto van je product of dienst alleen is voldoende. Wel is het aan te raden om de bezoekers gelijk een goede impressie te geven van je bedrijf. Maak hiervoor specifieke content, dit kan bijvoorbeeld zijn kwalitatieve content dat een impressie geeft over het bedrijf, of relevante content waar de bezoeker veel informatie uit kan halen. Binnen Google is het altijd van enorm belang dat er unieke content wordt gebruikt en dat er niks wordt gekopieerd of gebruikt wordt van andere bedrijven.
Local Citations zijn een soort backlinks naar uw Google Mijn Bedrijf Pagina. Wij verbeteren de vindbaarheid Google Mijn Bedrijf pagina’s door meer verwijzingen te plaatsen.
Online reviews zijn enorm belangrijk voor je de betrouwbaarheid van je bedrijf online. Zo worden de reviews ook opgedeeld in de volgende categorieën. positieve reviews, negatieve reviews, actieve reviews, kwalitatieve reviews en het aantal reviews.
Er zijn verschillende soorten reviews die een natuurlijk review profiel geven.
Google Analytics
Google Analytics is een enorm krachtige tool voor het optimaliseren van je website. Met dit hulpmiddel kun je nagaan hoeveel bezoeken uw site elke dag, week en maand krijgt.
Ook kun je achterhalen welke pagina’s het vaakst worden bezocht. Daarnaast kan je met Google Analytics kijken wat het klikgedrag van de website bezoekers zijn, hierdoor zie je gelijk welke pagina’s populair zijn en welke niet. Voor lokale winkels is Google Analytics belangrijk om te kijken waar hun online bezoekers vandaan komen.
Stel jij hebt een lokale SEO strategie gestart maar ziet dat 90% van je bezoekers van de andere kant van het land komen is dit natuurlijk niet positief voor jouw winkel omdat de kans heel klein is dat die online bezoekers ook echt daadwerkelijk jouw fysieke winkel komen bezoeken.
Google Mijn bedrijf
Google Bedrijfspagina Reviews
Positieve reviews
Een positieve review is natuurlijk het allerbeste om te ontvangen voor je onderneming. Wanneer een bezoeker naar je lokale Google Mijn Bedrijf pagina gaat ziet hij of zij gelijk allemaal positieve reviews gewaardeerd met 4 of 5 sterren. Hierdoor krijgt de bezoeker gelijk een vertrouwd gevoel en weet diegene ook dat de producten of diensten die je als bedrijf levert van erg hoge kwaliteit zijn.
Het belangrijkste aan Google Mijn Bedrijf is het feit dat het geïntegreerd is in AdWords (een andere dienst van Google). Daarom is het eenvoudig in te stellen en te onderhouden. Bovendien is het hele proces heel gemakkelijk in te stellen door middel van een overzichtelijke interface.
Negatieve Reviews
Deze wil je als bedrijf natuurlijk het minste binnenkrijgen, zodra gebruikers zien dat je bedrijf beschikt over een negatieve review is de kans al groot dat de bezoeker al minder snel tot een aankoop over gaat. Probeer deze negatieve reviews daarom ook te voorkomen, zorg voor een goede klantenservice dat de klant tevreden houdt en wanneer er toch een probleem is probeer er samen uit te komen.
Actieve Reviews
Een bezoeker kijkt ook naar wanneer de review geschreven is, heb jij alleen maar reviews van twee jaar geleden op je Google Business pagina. Dan is de kans groot dat de bezoeker hierdoor ook twijfels gaat krijgen. Probeer dat klanten of gebruikers actief reviews plaatsen over je bedrijf, dit kan een enorm positieve impact hebben.
Het belangrijkste aan Google Mijn Bedrijf is het feit dat het geïntegreerd is in AdWords (een andere dienst van Google). Daarom is het eenvoudig in te stellen en te onderhouden. Bovendien is het hele proces heel gemakkelijk in te stellen door middel van een overzichtelijke interface.
Kwalitatieve Reviews
Wanneer je kwalitatieve reviews ontvangt is dit enorm fijn voor je bedrijf, kwalitatieve reviews zijn vaak reviews die zeer uitgebreid zijn en vaak vertellen over het gekochte product. Grote webwinkels stimuleren hun klanten ook met het kwalitatieve reviews, zo maakt de best geschreven review kans op shop tegoed van die betreffende winkel.
Het belangrijkste aan Google Mijn Bedrijf is het feit dat het geïntegreerd is in AdWords (een andere dienst van Google). Daarom is het eenvoudig in te stellen en te onderhouden. Bovendien is het hele proces heel gemakkelijk in te stellen door middel van een overzichtelijke interface.
Lokale review vermeldingen
Ook is het enorm belangrijk om op andere platformen dan Google Mijn Bedrijf reviews te ontvangen, deze platformen zijn bijvoorbeeld TripAdvisor, TrustPilot, Thuisbezorgd enz.
Door op deze platformen ook allemaal (positieve) reviews te ontvangen krijg je ook gelijk meer links naar je website. De bezoeker ziet dan ook dat er op andere onafhankelijke platformen positief over je bedrijf wordt geschreven wat vervolgens weer een goede indruk bij ze achterlaat.